احمد ابوترابی

موسیقی وتعزیه و کارگردانی تعزیه

احمد ابوترابی

موسیقی وتعزیه و کارگردانی تعزیه

متن آهنگ بانو

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ب.ظ

روزى که به دنیا آمدى

امد مرا ازعشق خبر

توبى خبر بودى زه من

سودایه عشقم شد خبر

،،،،     ،،،،    ،،،،    ،،،،    ،،،،

تاکه یک روزى دیدمت

من در زمستان خیال

زندگى شد

عارفانه عاشقانه

دلنشین وبى مثال

،،،،    ،،،،    ،،،،    ،،،،    ،،،،

بانو باتو خوبه زندگى کردن

عشق وتوچشمات دیدم

بانو،زندگى کردم

بانو باتو خوبه زندگى کردن

عشق و تو چشمات دیدم بانو، زندگى کردم

،،،،    ،،،،    ،،،،    ،،،،    ،،،،

بهترین آرزوى من تو هستى

اى دلیل زنده بودن و نفس

زندگى باتوعزیزم خوبه

بى تو هرروزمن مثل قفس

،،،،    ،،،،    ،،،،    ،،،،    ،،،،

توبیکرانى مثل دریاى زلال

مثل بارون روى گلهاى بهار

روشنى مثل ماهى توى شب

مثل ماهى توى دریاى 

زلال

،،،،    ،،،،    ،،،،    ،،،،    ،،،،

بانو باتو خوبه زندگى کردن

عشق وتوچشمات دیدم

بانو،زندگى کردم

بانو باتو خوبه زندگى کردن

عشق و تو چشمات دیدم بانو، زندگى کردم

،،،،    ،،،،    ،،،،    ،،،،    ،،،،

احمد ابوترابی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۲
احمد ابوترابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی